Sorry!!

Sorry för att jag e så jävla dålig på att uppdatera bloggen. Just nu händer det inte så mkt i mitt tråkiga liv. Har ju praktik nu och jag vill berätta om vad jag gör där, visa bilderna jag tar o.s.v. men det e såhär att dom på tidningen vill ju såklart inte att andra ska göra samma sak som oss, så jag får inte skriva på våra bloggar, fejjan  och liknande om vad som ska va med i nästa nummer. Så ja, om jag ska skriva om vad jag gör om dagarna så skulle ju alla få reda på vad som e med i nästa nummer, och de e ju inte så kul precis :P

Så det kommer nog va ganska snålt med inlägg dom närmaste två veckorna.


End of bloggilägg.

#1 - Viktoria

Sv:

Man borde ju tycka att jag har det :p



Asså, jag gjorde en förrut, precis när jag hade typ börjat blogga :p Så den är ju lite gammal :p

#2 - Viktoria

Sv:

Ja, det var riktigt coolt !