Back to reality..Ooops there goes gravity...

Jahapp..då va det tillbaka till (den tråkiga jävla skit) vardagen.
Igår va en depp-dag. ALLT var meningslöst och jobbigt. Och jag kännde att skolan är det sista jag vill göra..så imorse när mamma kämpa med att väcka mig så sket jag fullständigt i at gå upp. INGENTING kunde få mig att åka till skolan idag. Det va jobbigt för jag hörde hur less och besviken mamma blev. Men som sagt..inget kunde få mig till skolan. Så till sist gav dom sura päronen upp och lät mig sova.
Vaknade 13.15...Kom på att jag sagt till APU-killen att vi kunde ha vårat möte idag kl 14.30..så jag kolla mailen direkt och han sa att det gick bra. FUCK! tänkte jag..de va om en timme..så jag slängde iväg ett mail och sa att jag inte mådde bra och om vi kunde ha mötet nästa måndag..och det gick bra. Puh!

Jag e så jävla less på skolan och vardagen nu. Att gå upp tidigt och fixa till sig..åka buss i 1½ timme..sitta på värdelösa lektioner..inte få nån inspiration på Foto-lektionerna...ta bussen hem och sitta vid datorn/TVn tills man sommnar..sen börjar det om igen!
Just nu känns det som at jag inte kommer orka gå klart skolan...



 

DAGENS LÅT:

Cosmic Love - Florence and the Machine


#1 - Viktoria

Me like the design !! :p