Femton minuter en kvart

Nått som inte alla vet är att jag egentligen älskar att baka och laga mat! Det e bara det att jag har sån dålig fantasi så jag visar det inte så ofta...but I LOVE IT!
Idag va jag hemma ensam och skulle göra middag åt mig själv, och då blir det ju oftast nått snabt som t.ex pannkakor eller pasta och korv. Men jag gick och tänkte och kände för att göra en god pastatsås, så jag hämta mammas kokbok som heter "Pasta, Paj, Pirog och Pizza" och när jag börja bläddra i den så kännde jag bara att fan va gott det skulle va med Pizza! Det enda jag gjorde från recept var degen, sen tomatsåsen improviserade jag fram, mosade några tomater och hade i massa olika chilisåser och kryddor och grejs, sen hade jag på ost,bacon,lök,skinka och chilli på pizzan och FAN vad gott det blev! Är väldigt stolt över mig själv faktiskt xD


                              
                            
#1 - Viktoria II

Sv:

Hehe ja, jag borde sluta kolla skräck!