"Show me your teeth!" NO!!!

Fy fan va allt känns pest just nu!

Satte in tandställning i överkäken igår, och eftersom jag har korsbett
satt dom i värsta stora grejen i gommen. Så nu kan jag varken prata
eller äta normalt. Jag kan inte säga "Törstig" låter mer som "Töschjtig".
Fy faan..och imorn ska jag och Linnea presentera en nyhet på samhäll..och jag kan fan inte prata!
Och att äta, har levt på fil och soppa i två dagar, käka soppa med spagetti nyss
och ALLT fastnade bakom gom-grejen. Och det gör asont i tungan! HOPPAS verkligen
att jag vänjer mig snart och kan börja snacka ordentlligt :(

Hitta en bild på grejen jag har i gommen:
 

Obekvämt? JAAA!!!!

Och det är ju inte så lätt att va glad när man har ont hela tiden så
min familj tycker säkert jag e värsta bitterfittan som går omkring
här hemma och surar :P
Aja..kommer få snygga tänder iallafall...