Öhöhhööö?

Idag har Fredrik och jag vart ihop i 2 månader :D <3 Och jag saknar honom JÄTTEMYCKE!
Imorgon blir det krogeeen men VJ! Och jag har bestämt att jag ska ha skitkul! (och full ska jag bli xD )
Ligger i sängen o kollar på Idol, det var verkligen evigheter sen jag kolla på det! Har vart upptagen i princip alla fredagar i höst ;)
Har ingen aning vem jag tycker e bäst. Under auditions var Olle en stor favvo direkt,  nu tycker jag nästan att han Jay verkar riktigt bra...
Va på fotomässa i huvudstaden idag. Och FUCK va tråkigt de vaaa! Hade tröttnat efter 1,5 timme och då va de tre timmar tills vi skulle åka hem. Det braiga va väll utställningarna och att Bingo Rimér va där och man fick va lite starstruck ;). Det tråkiga va att två tredjedelar av mässhallen bestod av företag som sålde dyra fotoböcker, dyra objektiv och dyrare kameror! Man våga knappt kolla på grejerna för man kommer ju inte ha en chans att köpa de nån gång :P tråkigt tråkigt tråkigt.
Har uppsatt hår! :O Inte ofta de händer ;)


Jag haj en toooj penna!


Nya sockor. Me like!


Jag gillar 3D-brillor! Allt ser så nära ut! :O
OJ en fjortis fastna på bild!