Åter till vardagen.

Hej och hallå!!!
Vet, asdålig uppdatering igen. Har knappt vart hemma på lovet, och när jag va hemma va jag upptagen med å umgås med pojkvänn, släkt och familj eftersom lillebror fyllde år. Så se har inte blivit att jag suttit vid datorn alls.
Sitter på praktiken nu iaf och fixar lite. Hade inte med kameran idag eftersom jag sov hos Fredrik från lördag till idag.jag skulle egentligen ha åkt hem igårkväll men orkade inte ens med tanken på att åka buss en timme så jag stanna kvar en natt till :)
Så de blir inget fotande för mig idag.
Ska snart dra ner på stan och köpa lunch och hämta Fredriks 20 års present (han fyller om ca en och en halv månad). Tänker inte skriva vad det är för har ingen aning om han kommer läsa det här, säger bara att han kommer ÄLSKA presenten ;)

Lovar att uppdatera mer om lovet med massa bilder idag eller imorn ;)

Kram!