JUSST NU:

...sitter jag och lyssnar på "Detlef Schrempf" med Band Of Horses, och taggar ner lite innan brudarna kommer och förfestar här :)
Ska käka middag snart och eftersom de e min birthday e de jag som bestämmer och då blir det grilllat! Japp, i min familj grillar vi året runt :)
Den här dagen har vart wierd!
Först blir man insnöad så de blev ingen praktik (inte mig emot...)
Vaknar med ett svullet öga! Vettefan hur det blev de :-/
Har haft ont i huvet halva dan,
skar upp lilltån på golvbrunnen i duschen,
var riktigt nära på att kutta mig i handen när jag skärde avokado!
Har säkert missat nått nu xD
Fick btw en KAMERA av familjen! Ingen systemkamera, utan en vanlig digitalkamera. Det behövdes verkligen för den jag hade innan fick jag i nian och sög!
Tjejerna e väll här vid 18.15 tiden. Blir förfest sen krogen!
Lite egobilder på födelsedagsbarnet oxå ;)
Häng me på party slit dig och kom loss!
#1 - Viktoria

Vilka fjortisbilder dååå! ;) <3