sextondefebruaritvåtusenelva

Tjabba tjena hallå!
Längesen jag uppdatera, jag vet.
Hade riktigt kul i fredagsnatt iaf :) Lite lite folk på krogen bara :-/
Roligaste var nog när jag skulle ta en tequilashot för första gången och blev lurad vilken ordning man ska ta grejerna. Så in första tequilashot vart citron, tequila, salt. SÅÅÅ jävla äckligt xD
Blev bjuden på en till direkt efter och gjorde på rätt sätt, kan inte säga att de va så mycke godare det heller :P
Och efter två shot i rad blev jag jävligt snurrig xD Tur att det inte var tre, för då hade jag garanterat blivit utslängd.
<3 


I lördags kom släkten och firade mig!
Det jag fick var:
presentkort 250 kr på Kicks
Presentkort på SF 250 kr
Muffinsformar i silikon
Popcornskål (skitsnygg!)
Muffins-kokbok (som jag redan hade och ska lämna tillbaka)
Hårfön
Ett par jeans
Mamma hade såklart gjort smögåstårtor oxå som är världens godaste!



Följde med Fredrik hem på kvällen och stannade där tills igårmorse. I måndags firade vi såklart alla hjärtans dag med bio.
Vi såg "Love and other drugs". Den va bra, men inte som jag förväntat mig.
Och nu är det bara två dagar kvar att "jobba" den här veckan sen är det sportloooov! Och kryssning på onsdagen! Så jäkla najs!

#1 - Viktoria

Om du bloggar med Google Chrome så måste du varje gång du gör ett mellanrum nedåt trycka in shift, då blir det styckeindelningar :p