Fredagsmys...

Tjenare!
Sry förr väldens dåligaste uppdatering :P
Just nu sitter jag i mitt rum, på min säng, lyssnar på "Ännu Doftar Kärlek" med Marie Fredriksson, käkar popcorn. Visst Låter det mysigt? Om det inte vore för ALLA JÄVLA SKOLBÖCKER OCH PAPPER som ligger framför mig så vore det underbart! Sitter nämligen och pluggar till ett prov om andra världskriget som jag ska ha first thing på måndag morgon. Så de kommer bara bli plugg den här helgen. Konstiga e att jag e på plugghumör oxå.
På Söndag fyller storebror 20! Han har länge sagt att han ska gå ut dagen innan, och sagt att alla ska med då. Men sen så ändrar den jäveln sig och ba "neeej de e bara vi killar som ska ut". Jävla tråkmåns! Hade ju sett fram emot att gå ut på krogen, va ju så jävla länge sen! Men men, när en viss person e klar med sin vita månad då jävlar ;)
Varför sitta vid ett skrivbord när sängen e mkt bekvämare?

#1 - Viktoria

Hahah!

#2 - Viktoria

Hahah!