21 mars 2011

Tänkte hinna med å blogga lite innan redaktionsmötet börjar.

Måndag idag dåra, och fick sovmorgon fram till lunch eftersom de e möte så sent, så jag åkte hem till Fredrik igår. Vi hade en jättemysig eftermiddag och kväll :) Kollade på Mamma Mia och mös bara. Vaknade vid halv tio och tog bussen från Örsundsbro kl 12.04.

Och vet ni vad jag gjort idag? ABSOLUT INGENTING!

Har 3 fotouppgifter (två ganska stora) som ska göras, men inga av dom som ska fotas svarar på mail!
Så jäkla irriterande när man bara vill bli klar med allting.

Nu e klockan 17 och de e meningen att mötet ska börja nu men de har bara kommit två pers från redakionen, får se hur det här går, förhoppningsvis kanske man kan åka hem lite tidigare ;)

Hittade ett job idag oxå som jag tänkte söka till som verka riktigt bra. Det va som skolfotograf, där man får gå en kurs först och sen får man ALL utrustning under avtalstiden. Perfekt ju! tänkte jag, men sen såg jag att man behövde körkort...och där va den drömmen krossad.
Hatar att jag inte börja övningsköra när jag va 16 :'(


Slänger in en liten bild på  baksidan av huset där jag praktiserar!