Lite uppdatering om de senaste dagarna

Onsdag: Mamma ringde mitt på dagen och sa att hon hade lagts in på sjukhuset för operation. Inte det roligaste precis :( Sen fick ÄNTLIGEN se Breaking Dawn på bio och faan va braa den vaaa!!!! Det var ett tag sen jag läste boken, men när jag tänker efter så va det riktigt lika det jag hade föreställt mig när jag läste! Nu vill jag bara se den igen och igen och igen! xD (Känner mig nästan som jag e 16 igen...)
Torsdag: Jobb som vanligt, va orolig hela dagen för mamma som sen ringde och sa att det inte skulle bli ngn operation. Woohoo! :D Åkte och hälsade på henne efter jobbet, stannade till 21-tiden.
Va riktigt najs på jobbet, när de inte va nån chef där xD
Fredag: Ingen chef på jobbet idag heller, sköönt ;) Känner sån sjuk press när dom e där! När dom inte e där kan man ta det liite lugnare och sköta sig själv liksom...
De va planerat att gå ut men med mina tider så vart det inget för mig :( Lite bra endå för däckade i sängen halv tolv, dödstrött! xD
Lördag: Vaknade HALV NIO imorse! wtff? Låter kanske som normala tider, men för mig är det fucked up, man ska ju sova till tolv på helger! xD
Har inte några planer idag förutom att mormor o morfar kommer hit och äter middag ikväll :)
#1 - Viktoria

HALV NIO! :O



Haha ;D