min helg

Lördag: Vaknade kl 11, och kl 12 kom mormor och hämtade mig. Vi åkte till Lasse Åbergs Muséum i Bålsta. Gick omkring där en  stund. Efter det åkte vi till Sigtuna och käka pizza.
Åkte sen hem. Feffe och pappa gick ut på krogen (inte tillsammans) och jag stanna hemma. hade noll lust att gå ut.
Satt hemma och glodde på Tv och satt vid datorn. Somnade vid halv 2.

Söndag: Vaknade vid halv 11. Satt och spela Skyrim en stund. Pappa kom och fråga om jag ville göra honom sällskap ute. Så jag bryggde en kopp te och bredde några mackor och satte mig ute i solskenet och käka frukost. Hade pratat med pappa om att köpa ny kamera. Sa till honom att jag hittat en för ett bra pris och han tyckte vi skulle åka in och köpa den. Efter en stunds velande bestämmde jag mig för att vi skulle åka in och kolla på kameran iaf. Åkte sen hem 5000 kr fattigare, men en spritt ny kamera rikare!!! :D
Och den är såå jävla bra!
Så resten av dagen har jag fixat och trixat med kameran, spelat lite mer skyrim och käkat pappas hemmagjorda pizza :)
Ska glo på BB en stund nu.
bye!
(det vart en Canon EOS 550D)