Show me your theeth!

Hejhej!
Här sitter jag i mitt nördiga headset och har ont i tänderna.
Va hos tandis igår och spännde helvetet i munnen. Inte långt kvar nu innan skiten e borta! Då jävlar ska jag gå omkring och le tills jag får träningsvärk i kinderna!

Slutade tidigare igår pga tandis men hade en halvtimme att ta död på innan, så gick till HM och skulle köpa strumpbyxor, men gjorde till slut av med 500 spänn -.-
Köpte en assnygg kjol som de kommer komma upp en bild på sen :)
De tog bara 10 min hos tandläkarn, så va hemma kl 6. 

Idag va en vanlig dag på "jobbet", hade asmycket att göra för nu ska alla sommargrejer ut. Här är man tidigt ute serrö!
Och vafan, de e ju vår nu! Hur varmt som helst ute ju :O Och de e liksom första mars imorn, förra året vid den här tiden va det fan låångt kvar till den här värmen!

E oxå taggad som fan på utgång i helgen så hoppas man får med sig lite folk så man kan gå ut och skaka rumpa och inviga nya kjolen! :D
Ha de bra!