Happy birthday!

Vart utgång igår på Whiteclub med några, hade skitkul och hade noll koll på klockan förrän den va 02.10 och man fick springa till bussen. Tyckte inte jag drack för mycket men endå vart det illfart till toan imorse för å spy...inte de trevligaste precis -.-
Somnade om och vakna halv två. Hade blivit bjudna på middag hemma hos F&F, va inte så sugen på det direkt men efter att ha duschat mådde jag bättre så.
Imorgon..eller rättare sagt idag fyller storebror 21! Så släkten kommer väll ikväll så ska baka lite till fikat.
Slänger in en gammal bild på mig (till höger) och födelsedagsbarnet!
och en (hyffsat) ny:
Eftersom det bara är 1 år (och 19 dagar) mellan mig och Feffe så har vi alltid hållt ihop. Folk trodde t.o.m att vi va tvillingar när vi va små, och det skulle man nästan kunna tro. Han va min bästa vän från och med att jag föddes. Älskar dig bror <3
#1 - jessica

Du är så jävla snygg på den nedre bilden, Viktoria! :D