11 Augusti

Just nu sitter jag hemma på landet och chillar. Var på den årliga släktträffen igår och följde med familjen hem eftersom jag är ledig idag. Är ensam hemma och jag stortrivs ;) Fast om 3 veckor flyttar jag hem vilket kommer bli mindre roligare, usch jag vill bo kvar i stan! Så nära till allt och alla och man kan cykla överallt och det går bussar (nästan) hela tiden. Har inte kollat efter någon annanstans att bo för det verkar lite tveksamt om hur det blir med jobbet. Det går tydligen inte så bra för cafét och dom ska kanske ta bort mellanpassen som jag jobbar och då kan jag ju inte vara kvar så :-/ Aja vi får se vad som händer helt enkelt!

I fredags och lördags öppnade jag på jobbet och gick upp kl 4.30 på morgonen men jag somnade nog inte innan tolv någon kväll så på 3 dygn sov jag under 10h! Men inatt då jävlar, gick och la mig kl 12 och vaknade kl 10! Så nu är jag äntligen utvilad :)