Klippt mig!

 
 
Idag har jag klippt mig! Kanske inte syns så jättemycket skillnad på bilden men har klippt av nästan 10 cm på vissa ställen, och ca 3 cm på längden. Behövdes för det var ganska så slitet i topparna. Skippade också snedluggen denhär gången så nu blir det mittbena ett tag framöver, och jag stormtrivs! :) 
Klippte mig ju på Frans Frisörer och dom var verkligen asbra! Man kunde boka tid på deras hemsida, de bjöd på varm choklad när jag kom dit, och man satt i en massagestol medans dom tvättade håret + jättetrevlig och kunnig personal. Supernöjd med allt, så hejdå hårkonstnärerna! 
#1 - jessica

Dom är proffs! :D Kul att du vart nöjd ;) När dom frågade mig om jag vill ha massage i stolen trodde jag att dom menade massage i huvudet när dom schampoonerade x) Jag somnade nästan i stolen!