Tandläkarn och second hand.

Dagens outfit...
 
Har precis kommit hem från tandläkarn. Va där i typ 10 min, dom skulle bara kolla om allt såg bra ut och slipa lite. Fick mycket beröm över hur duktig jag är med att sköta tänderna...när det enda jag gör är att borsta dom? 
Mormor va med mig till stan, så efter tandis åkte vi till Helping Hand och jag fyndade 6 st stora glas för 3kr/st. Och en kopp för 4 kronor, värsta kapet! Dom ska följa med när jag flyttar hemifrån.
Har även bokat tid för klippning på måndag, hos Fransisörerna (?) som Jessica tipsat om, dax för lite förändring tyckte jag :) Har klippt mig hos Hårkonstnärerna de senaste åren men blev inte nöjd sist jag klippte mig så vill testa något nytt nu :)
 
#1 - Jessica

Dom var riktigt bra! :D hoppas du inte blir besviken :)

#2 - Jessica

Dom var riktigt bra! :D hoppas du inte blir besviken :)