I'm back!

Halloj! Aslängesen jag bloggade jag vet! Men har som vanligt inte haft lust att skriva ngt. Men tänker inte sluta blogga, har haft denhär bloggen i snart 4 år, då kan man ju inte sluta?
Iaf på bilderna ser ni min nya skinnjacka och tjocktröja som jag köpte i måndags när lönen trillade in ;) Har haft min andra skinnjacka i 4-5 år så det va dax att byta ;) Köpte den för 1399 på carlings, så det blir inga mer dyra grejer denhär månaden ;)
 
Har jobbat på cafét på Arlanda i två månader nu och det funkar bra, kan alla kaffesorter nu och allt har börjat gå av sig själv :)
Påsk denhär helgen och jag har seriöst inte haft en tanke på det :O Blir nog inget påskfirande fast att både farmor och farfar, mormor och morfar har släktmiddag så hann jag boka in andra saker innan jag fick reda på det. Imorgon har jag och Simon bokat bord på Koh Pangan, sen på söndag ska jag träffa mina brudar från skolan som det va aslänge sen jag träffade!
Det är vår i luften och jag är glad! :D
 
Nu ska jag laga lunch sen åka och jobba 15-22 :)
 
Ha de gött <3