12 maj 2013

Hade en dag på stan med storebror igår. Han är ju bara hemma ungefär varannan vecka så det vart lite kvalitétstid.
Först åt vi sushi (!) till lunch, gick runt i affärer, åt glass vid ån och sen åkte vi hem. Det jag fick med mig hem vart en klänning (bilden), byxor, linne, trosor och strumpor. Allt från Carlings. Har letat efter en snygg klänning i evigheter och gjorde detta kap! 50% rea var det på den. När vi kom hem gjorde jag middag: marinerat kött, klyftpotatis och vitlöksbröd. Hur gott som helst. Åkte sen till Alunda och handlade lite snacks. 
 
 
Har inte hänt så mycket sen sist jag bloggade. 3 veckor kvar tills jag "flyttar", och jag längtar som fan! 
 
Idag ska jag kolla massa Vampire Diaries avsnitt, har inte kollat på evigheter så har 9 avsnitt att kolla ikapp ;)
 
Ha de!