Dra mig baklänges!

Nämen! Ett nytt blogginlägg! :O
 
Jag har haft bloggen i tankarna hela sommaren men inte haft någon lust överhuvudtaget att blogga. Berom ursäkt för det och att ni fått läsa om min tacosmiddag jag åt för 4 månader sen om och om igen ;)
 
Jag har gjort en del i sommar och har mycket bilder, som jag nån gång ska ta itu med och lägga upp här, men nu är det ju såhär: Jag ska börja plugga på måndag!
Dagen innan ansökningarna skulle va inne i april loggade jag in på antagning.se, bara för att kolla var den första tanken. Men sen kände jag bara att det är nu eller aldrig om jag ska börja plugga, är trött på att söka jobb på caféer och butiker. Så jag sökte de utbildningar jag tyckte verkade roliga.
Trodde aldrig att jag skulle komma in, men det gjorde jag!
Kom in som reserv på "Kandidatprogram för arkeologi och antik historia". Arkeolog är något jag alltid haft en dröm om att bli så det känns riktigt bra! :D
 
Dock är det så SJUKT mycket att ta in! Har haft fullt upp med att hitta kursböcker, fixa CSN, grubblat, varit lycklig och livrädd om vartannat, handlat anteckningsböcker, hitta en bra väska, val av nation o.s.v
Och nu helt plötsligt är det bara 2 dagar kvar, sen börjar jag. Herregud.
Mina supertunga-engelska-kursböcker.
 
Ska försöka uppdatera bättre men kan tyvärr inte lova något. Måse gå och lägga mig nu om jag ska komma tillbaka till en bra dygnsrytm igen ;)
 
Ha de gött!
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Viktorian

Haha, det var på tiden! ;)