29 december 2014

Idag har jag spenderat typ hela dagen på stan. Vi har vänt på dygnet här så vid halv två när vi käkat frukost(...) drog jag ner på stan. Jag köpte ett par hörlurar i fredags som skulle bytas eftersom de inte fungerade! Köpte dom för 600 spänn bara för att alla billiga varianter jag köpt tidigare går sönder direkt också fungerar inte dessa! Men jag fick ett par nya direkt, sen gick jag in på H&M, hittade svarta jeans för 99 kr så jag köpte två st och ett par strumpbyxor. Drog in till stan sen igen och mötte upp Simon, gick till Carlings där han shoppade loss men där jag inte hittade någonting! Gick in på New Yorker där jag hittade denna skjorta för 199 kr och som jag blev kär i direkt! Funderar på om jag ska ha den på nyår.
 
Sen köpte jag en ny tekopp på Indiska då min gamla håller på att tappa handtaget. Jag köper alltid koppar på Indiska, tycker de absolut finaste finns där, iaf de stora muggarna jag vill ha till te.