Fredag natt

Halloj!
Klockan är 02.23 fredag natt och jag kom hem för typ 20 minuter sen. Bjöd hem ett par kompisar ikväll, vi gjorde pizza och drack lite, som sedan vart en del tills vi begav vi oss mot stan, väl där, efter att ha betalat 70 spänn i inträde på interpool och 69 för en cider så kände jag att jag bara ville åka, hem så nu ligger jag hemma i sängem i min nya pjamas (stavning?). 
 
Jag har funderat på en sak, jag älskar ju att fota, men det har blivit så dåligt med det den senaste tiden, så jag har bestämt mig för att försöka publicera ett blogginlägg med ett foto varje dag denna vecka! Det kan vara en bild på vad som helst, mitt vardagsliv eller om jag för stunden känt mig konstnärlig men bilden ska vara från den dagen!. Det kan vara en start på mitt fotande igen, för det är inget jag vill sluta med. Så imorgon den 13 December 2014 kommer mitt första "foto inlägg" denna vecka :)
 
Nu ska jag sova, äntligen helg!