Irriterad katt, skamkänslor och babbel.

 
Åh har aldrig kännt mig såhär ond i hela mitt liv.
Tog ju hit Zelda i söndags, det har gått bra fram tills nu, klockan är 10.07 och jag har varit uppe sen klockan 8 då hon började jama för fullt. Jag vet att hon vill gå ut, det är därför hon jamar, och att stänga in henne i en lägenhet när hon fått vara ute när hon vill hela sitt liv känns så jävla grymt :( Men typ 3 veckor till sen ska hon få gå ut! Men när hon sitter där vi fönstret och jamar känns det som jag torterar henne :( Försöker distrahera me lek och godis och nu verkar hon ha somnat under soffbordet iaf, får hoppas att dagens jam-session är över...
 
Och ja imorgon är det ju julafton banne mig! Har aldrig haft såhär lite julkänsla i hela mitt liv, men det kan ju bero på att varken Simon eller jag tycker om julen särskilt mycket och har knappt något julpynt hemma, har inte köpt en enda julklapp heller, bra för plånboken ;D 
Idag ska jag kanske ta mig ner på stan om jag orkar, betala lite räkningar då jag får pengar idag och sen tvätta för första gången vi flyttade hit...för 3 veckor sen...Jag mosstog mig och gick till fel ingång så trodde inte min nyckel funkade till tvättstugan, igår märkte jag det så idag blir det att tvätta för fullt!
 
Morgondagen spenderas hos mormor och morfar med familjen, ser mest fram emot mormors köttbullar och kalle :)
#1 - Jessica

jag vet hur du känner dig. Katter ska få va ute. Längtar efter att få släppa ut Morgan :D hon kommer vänja sig snart ska du se! :)