Julafton och Juldagen

Julafton tillbringade jag hos mormor och morfar med pappa och brorsorna. Jag kom dit vid 14-tiden. Vi kollade kalle, åt oss proppmätta och mormor hade gjort mat till 10 pers till typ, hon hade seriöst gjort över 200 köttbullar! Sen blev det lite julklappsutdelning från mormors sida då hon köper julklappar til alla sina barn, barnbarn, barnbarnsbarn! Jag hade nämnt att ja inte hade några städsaker hemma så jag fick en skurhink med mopp och massa skurmedel och grejs, och det är bara bra, då slipper jag lägga pengar på sånt tråk ;) Efter Karl-Bertil åkte jag hem och Simon som hade firat jul hos sina föräldrar kom hem och vi hade fått en trådlös dammsugare av dom! Så najs! Och biljetter till Alex & Sigge's föreställning i Uppsala i April, vilket jag jättegärna ville gå på!
 
Juldagen spenderades hos farmor och farfar där det åts alldeles för mycket ännu en gång, fast nu tog maten slut iaf ;)