Jobb, bio, hårfärg.

Nu har jag jobbat hela helgen och ska nu vara ledig i 3 dagar innan mina absolut sista 4 dagar på cafét! 
Känns skönt att aldrig behöva gå dit igen!
 
Just nu sitter jag bara och glor runt på internet, väntar på att pojkvännen ska sluta spela dota och komma och gosa med mig ;)
Imorgon ska jag på bio med mormor och se på "Frost" :D Både hon och jag vill se den så varför inte se den på bio då :)
 
Jag har funderat den senaste tiden på att färga tillbaka håret till svart, eller "black brown" som färgen jag använt förut heter. Jag trivdes riktigt bra i den färgen och saknar den. Rött hår är snyggt och lite annorlunda men jag trivs inte riktigt i ljust hår :-/  Och vilket jävla jobb det är att ta hand om rött hår så att det ser bra ut! Färgbomb minst en gång i veckan annars har färgen bleknat, sen färga utväxt nästan 1 gång i månaden eftersom rött hår med brun utväxt inte är det snyggaste...
 
 
 
Men men, ska dra pojkvännen från datorn nu! Kram!