White white wine

Hej här sitter jag med ett glas vin...
Japp jag har på senare tid blivit en vintjej...men bara vitt! Redbullvodka-tjejen har väll växt upp xD 
 
Kom iaf hem från jobbet för en stund sen, jobbade 14-22 idag. Gick på stan innan jobbet och såg att det va rea på Carlings utan några planer på att handla något. Men hittade en jeansjacka, en skinnväst och en kofta för under 600 spänn! Jävlar vad jag fyndade, jeansjackan skulle ha kostat 999 kr men kostade nu 199 :O
Om jag får blogglust de närmaste dagarna så kommer det nog upp bilder på mina fynd :)
 
Inte hänt så mycket sen jag bloggade i november, jobbar som ett as, kan knappt bo hemma pga tiderna jag jobbar så är mest hemma hos Simon. Men jag kollar blocket efter lägenhet varje dag så håller tummarna! Jag va på visning för en lägenhet i Björklinge för ett par veckor sedan men den gick till någon annan :-/
Men jag SKA flytta hemifrån i år! Jag känner det i hela kroppen att jag bara vill bli självständig!
Fyller ju fan 22 om 11 dagar -.-
 
Nu ska jag dricka mitt vin, äta popcorn och glo på "The Carrie diaries" :D
Ha de gött!