13 november 2014

Idag vaknade jag kl 07.40 efter 3 timmars sömn...Hade bestämt med Simon att vi skulle åka in till stan idag när vi är lediga och kolla lite inredning  olika butiker. Var inne i stan kl 10 och då åkte vi till IKEA på en gång. Köpte inte så mycket där, påsklämmor och en filt typ :) Vidare till Rusta för en vattenkokare och en lampa till köksfönstret, sen gick vi vidare till Chilli. Asså fy vad jag älskar ALLT därinne! Hade jag haft råd skulle mitt hem se ut som en Chillibutik :D. Vi gick där en stund, hittade nog världens coolaste sparbössa som jag köpte enbart för utseendet:
 
Gick och tittade på sängar också fast vi egentligen inte skullle köpa någon ny, men hittade en dubbelsäng för 4190 kr vilket vi tyckte var ett kap så vi slog till xD Skulle ju bara ha småsaker ju! Men det känns bra att ha en dubbelsäng, vi har sovit i hans 90-säng nu innan så :)
18 dagarkvar nu och jag kan inte vara mer exalterad, och jag älskar detta, att köpa saker till mitt (vårat) egna hem! 
Simon sa att han kände sig gammal idag när vi köpt en dubbelsäng och grejer, men man är bara så gammal man känner sig sa jag då! Man kan va "vuxen" en dag i månaden när det är dax att betala räkningar xD
 
Och ni kanske ser att jag har en vit stickad tröja på bilden, skulle klä på mig häromdagen och kände bara att jag har typ 2 tjocktröjor jag gillar, kom då på att H&M har 50% rea på stickat så gick dit innan skolan och köpte två tröjor, perfekt nu i vinter! 
 
Och det vart bestämt idag att det blir utgång med Jessica och VJ på lördag vilket jag ser jättemycket fram emot, evigheter sen! :D
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Jessica

haha det var det första jag såg "Viktoria har en stickad vit tröja på sig" 😄😂

#2 - Jessica

haha det var det första jag såg "Viktoria har en stickad vit tröja på sig" 😄😂