Listaaa

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Ronja.

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - Hmm, kärlek utan sex. Att vara riktigt kär slår allt!

3. Vilken var den senaste filmen du såg? - "Amelie from Monmatre", Loved it!

4. Har du bra självförtroende? - Det har aldrig haft, men känner att det börjat bli bättre senaste tiden.

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Befinna mig i ett varmare land!

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - 1.Skriva klart intro till grupparbete. 2. Packa klart inför flytt. 3.Flytta!

7. Beskriv ditt drömutseende.. - Inga finnar och tjockare hår.

8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Sylvia Eriksson

9. Någon du har kysst - Simoooon <3 

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Ja jag hittade massor med bebiskläder häromdagen från när jag och brorsorna var små, t.o.m overallen jag hade på mig när jag kom hem från BB!

 11. Den du senast sov över hos - Pojkvännen.

12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Min grupp som jag gör grupparbete med atm.

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Nja, bytte till den bara för at visa min näspiercing när den var ny ;D

14. Vad väljer du, godis eller chips? - Ostbågar...

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? - Dom har jag förträngt. Men kommer ihåg i 7an och killarna retade mig för att det stod "Princess" på mitt nyckelband...

16. Hur uppvaktar man dig? - Röda rosor, jag Älskar röda rosor!

17. Har du rykten efter dig? - Det har jag ingen aning om!

18. Din absolut sämsta egenskap? - Dåligt tålamod och hatar att göra om saker. Också välldigt dålig att höra av mig till kompisar :-/

19. Din bästa egenskap? - Men hatar den frågan! Är dethär en arbetsintervju eller?

20. En låt du är beroende av? - "Stay" med MAyday Parade kommer jag aldrig tröttna på!

21. Vad stod det i ditt senaste sms? - "JAg fick VG på tentan!"

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - Denna bok:

 

23. Kan man vara vän med sitt ex? - Har ingen erfarenhet av det men kanske. Men tror ändå det skulle kännas weird.

24. Har du kysst en kompis? - Det har jag säkert gjort på fyllan xD

25. Hur ofta dricker du alkohol? - Varannan helg kanske?

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Jag tycker det är hemskt med droger men har ingen riktig åsikt.

27. Vad hatar du? - Vinter, snö, segt internet, mammor med barnvagnar på stan som går i bredd, ha dåligt med pengar, kaviar, att jag måste lämna bort min katt när jag flyttar :(

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Ja det tror jag.

29. Vad handlade din senaste dröm om? - Den senaste jag kommer ihåg så drömmde jag att jag var på ica och letade efter laktosfri fil...

30. Vad väger du? Vägde mig faktiskt idag för första gången på länge och vågen visade 64,5 kg.

31. Hur lång är du? - 174 cm.

32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Fucking Åmål

33. De bästa svenska skådespelarna? - Veeet inteee, bryr mig inteee

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Pratar man om böckerna så kan jag inte välja, filmerna så är det Harry Potter.

35. Ditt humör för tillfället?- Sjukt uttråkad.

36. En vacker person? -  Ja det är ju lätt att bara komma på någon sådär!

37. Har du instagram? - Jaaao

38. Vem kramade du senast? - Morfar.

39. Vem träffade du senast? - Kom precis hem från mormor och morfar :)

40. När slog du dig senast? - Jag slår mig hela tiden, knän i bord och armar i dörrkarmar.

41. Någon du vill träffa? - Vet inteee

42. När grät du senast? - Igår när jag kollade på ett youtube-klipp där min favoritvloggare friar till sin flickvänn...har blivit blödig på gamla dar.

43. Sminkar du dig varje dag? - Nej men nästan...Måste lära mig att åka till skolan utan smink.

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Mamma.

45. Är du helsvensk? - Ja vad jag vet.

47. En artist du inte gillar? - Taylor Swift 

48. En artist du gillar? - Volbeat! (Inte artist men band)

49. Vad är det bästa som hänt dig? - Att jag flyttar hemifrån om 2 dagar? Nej jag vet inte, att jag lyckats ta mig igenom ett antal depressioner.

50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Rik arkeolog xD