1a Oktober

1 oktober idag, herregud. Idag har jag gått i skolan i en månad, känns som ett halvår. Jag är "ledig" denna vecka, ska skriva en hemtenta som ska in på fredagkväll, började på den idag. Den ska va på 1000-1200 ord och jag har skrivit 300...Men har 2 dagar kvar så hoppas jag får ihop nånting. Vi ska reflektera över det vi gjort och fått lära oss denna månad, så det tar ju en stund kan man säga...
 
Jag håller på och söker lägenhet som en galning just nu, stod som nummer 3 på en lägenhet men fick den inte, lite surt. Ibland får jag ju vänta i stan i över 3 timmar då min sista buss till stan går kl 10. Så att ha en lägenhet i stan skulle ju sitta fint! Har ju snart 5 år i bostadskö så det borde ju inte ta allt för lång tid!
 
Haha satt idag när jag skulle skriva på tentan att "vad har jag gett mig in i? Jag gör det här helt friviligt..." 
Men ja, jag vill ju dethär så det är väll bara att bita ihop ;)