It's Friday Friday!

 
Hej!
Här sitter jag och sniffar på min nya surfplatta! ;D  (jaa jag har minions som bakgrundsbild)
Kände att jag inte riktigt hann med att göra bra anteckningar under seminarierna i skolan, så jag har köpt en surfplatta och ett litet tangentbord är påväg på posten, så det blir som en smidig liten dator för skolarbetet :D
Det vart en Lenovo från Netonnet and I love it! Jag är nog lite av en brylbög endå...:)
 
Fredag idag också, så skönt! Idag hade vi ett seminarium mellan 8-10, vilket var ännu skönare :D Gick på stan en stund efter skolan, köpt inget spec, har redan gjort av med de csn-pengarna jag skulle gjort av med denna månad...ooops. ;) Vaknade precis upp efter att jag råkade somna en stund, inte konstigt att jag va trött då jag va tvungen att gå upp kl 05.30. 
 
Jusste, jag va på mickelsmäss i söndags, herregud va med folk, och saker! Vi gick runt i 2 timmar utan att gå på samma ställe 2 gånger, jag fick med mig ett halsband ch ett par örhängen hem (och liiite marknadsgodis ofc )
(skitdålig mobilbild)
 
Har inga planer denna helg, har vart ute varje helg sen jag börja skolan, får se om jag klarar att va hemma hela helgen, men om jag känner migsjälv kommer jag snart bli rastlös ;) Men ska iaf gå ut i skogen och få ihop lite svamp, behöver min skogsluft endå ;)
 
Aja, snart kommer pappa hem med ingredienserna till fredagens "obligatoriska" tacos :)
 
 
Bye!