Längsta dagen någonsin.

Det känns som dethär har vart den längsta dagen någonsin!
Har lyckats bli riktigt förkyld, men jag tänker inte stanna hemma från skolan för det! Vi har bara ett seminarium om dagen på 2 timmar så känner att jag kan gå på dom. Men idag gick jag upp kl 05.30 efter kanske 4 timmars sömn, va i stan 07.35 och skolan började 08.15. Första timmen på seminariet kommer jag inte ihåg nånting ifrån, då jag kämpade med att hålla ögonen öppna! Andra timmen satt jag och klottrade i skrivboken bara för att håla mig vaken, och föreläsaren pratade engelska också, vilket inte gjorde saken lättare!
Kom hem kl 12 och däckade sen i 2 timmar. Jag hara egentligen att sova på dagen men jag var heelt slut!
Nu på kvällen har jag bara läst ikapp lite artiklar och kollat på the walking dead som börjat igen, och första avsnittet va superbra!! :D 
 
Så nu har jag vart vaken i över 18 timmar! Ska snart sova, ska bara se ett avsnitt av Supernatural först (som jag har plöjt 7 säsonger av redan...)
 
Bye!