10 april 2015

Fredag och bästa vädret på länge! Cyklade för en stund sen till en mack i närheten för att hämta ut ett paket (som innehöll en kjol som var för stor...) och det är ju huur varmt som helst! Love this!
Fredag dag också vilket inte gör saken värre ;)
Vi hade en 2h föreläsning idag kl 8-10, hade sovit 4 timmar inatt så när vi kom hem gick vi och la oss igen och råkade sova 4 timmar till... Så ja jag fick mina 8 timmar, lite utspritt bara ;D
Det enda jag har planerat för helgen är att gå och se Alex & Sigge imorgon, jag har lyssnat på deras podcast i flera år så vi fick biljetter till deras show i julklapp av Simons mamma, tänkte då när vi fick biljetterna att det är ju evigheter till 11 april, men nu är vi här! :)
 
Om en stund ska jag fixa våfflor till middag, fick ett våffeljärn i påskpresent av Simons mamma (hon är alldesles för generös). 
Justdet påsken, långfredagen firades hemma hos Simon med hans familj, på kvällen blev det festande med ett par kompisar som slutade i kaos, vakande bakis och var tvungen att fixa mig för nu stod det påskmiddag hos farmor och farfar på schemat, dock va Simon alldeles för bakis för att följa med. Haha snacka om att jag var skakis när jag äntligen fick mat, tyckte t.o.m att sillen var god, hade bara fått i mig ananas och kvarblivna ostbågar till frukost.
 
Har börjat träna igen efter typ 10 månaders uppehåll, var ute och "sprang" en runda på 5 km i onsdags, fick bara träningsvärken från helvetet efteråt, men fick för mig att gå en promenad på en time igår också och det hjälpte inte mot värken precis. Men jag det ska bli minst 2 gånger  i veckan har jag bestämt mig för!
 
Nu har jag inte så mycket mer att berätta,bye!