Idag fyller jag 23!

Herregud! 23! Fan nu vill jag inte fylla år mer xD Nej men ja idag fyller jag år! Har inga shemalagda lektioner idag så är leeedig :D.
I eftermiddag ska jag dra hem till Rasbokil, äta tacos med familjen och invänta släktingar för lite fika. Kände att lägenheten är lite liten för det så firar det hemma hos pappa istället.
 
Kom på att jag har ju haft bloggen sedan sommaren 2009 och har haft några födelsedagar sedan dess, så tänkte lägga upp de bilder jag lagt upp på mina födelsedagar! (Omg varför gör jag detta?)
När jag fyllde 18 och en obligatorisk cam-bild från GUC. Och lite fint redigerad sådär.(Herregud...)
19...Dethär var den obligatoriska posen för mig varje utgång, händer fortfarande dock.
20 och kunde handla egen dricka! Bild tagen hemma hos Eleonora.
 
21...Här hade jag precis börjat jobba på Arlanda och var välldigt stressad.
22...My red hair!!! Saknar det samtidigt som jag hatade att ta hand om det! Hade precis sagt upp mig från Arlanda och var ledig på min födelsedag.
 Och 23! Färskaste bilden på mig, från i lördags.