Plugg!

Här sítter jag på samma plats som de senaste 5 dagarna. Har en tenta på fredag, våran första salstenta, har bara haft hemtenta förut och ja jag föredrar nog det, kan man sitta med all info framför sig och bara försöka få ihop en bra text, nu måste all info fastna! Har försökt plugga varje dag sen i fredags men det känns som om ingenting fastnar, känner mig också riktigt ofokuserad! 
Det vi har prov på är landskap, dvs hur männsikan påverkat lansdkapet genom tiderna. 
Och det är så mycket! Herregud! Det är flera texter jag inte läst som borde läsas, jag ska kunna olika principer jag har noll koll på och ja jag håller på att stressa sönder just nu känns det som. Drömde t.o.m inatt att jag gjorde tentan, failade och fick sen reda på att det inte var det riktiga provet, vafan xD
Ska försöka få in infon i min tröga skalle nu!
Bye!