En dag på en motorcykel.

Vaknade kl 12 idag av att pappa ringde. Han sa att han skulle ta motorcykeln och plocka upp mig om en timme, så det var bara att hoppa upp ur sängen och göra iordning sig!
Första stopp blev Sigtuna där vi köpte glass.
 
 
Andra stoppet blev Skokloster, vi kom dit en halvtimme innan slottet stängde, men vi gick in ändå och fick en privat visad tur bara pappa och jag :D
Efter det åkte vi till Enköping för att äta, hamnade på en Thai restaurang som var riktigt bra! Efter det åkte vi och tittade på huset min mormor växte upp i och där hennes bror fortfarande bor kvar i. 
Dagen avslutades med fika hemma hos min farbror.
 
Här kan ni se våran rutt, åkte hemifrån vid 14-tiden och var hemma kl 21.30. En riktigt bra dag men min kära far, och jag älskar verkligen att åka motorcykel!