11 oktober 2015

Superdålig bild från förfesten i fredags...
 
Tentan jag skrev om i förra inlägget gick nog åt helvete, kändes inte alls bra efter att jag skrivit den. mycket som jag bara gissade på och egentligen inte hade en aning om, hade definitivt pluggat fel..
 
I fredags var det förfest hos mig med några kompisar sen hamnade vi på värmlands nation. Hade riktigt kul och vid 2 bar det av till falafelvagnanrna i vanlig ordning x) missade dock sista bussen och fick gå hem, kändes som jag skulle frysa ihjäl.
Senaste tiden har det blivit mycket utgångar och häng på nation så har bara 500 kr kvar på kontot så de kommande 2 veckorna kommer bli lugna, har liksom inget annat val ;)
 
Idag sov jag till kl 13 och har mest bara chillat och lagat pad thai till middag, första gången jag lagar det och det blev riktigt gott! Sen middagen har jag bara kollat på säsong 3 av "Under the dome", mitt senaste beroende när det gäller serier.