2015-10-13

Nytt shampoo och balsam jag fick hem på posten, ska vara riktigt bra för håret och det luktar som godis!
 
Idag har jag pluggat och fått besök av pappa som hjälpte mig fixa lyse till cykeln då mitt lyse ramlade av för att jag en kväll försökte cykla men var lite för full och hamnade i diket...Iaf så stannade han och pratade en stund och det var riktigt trevligt, träffar honom kanske ett par gånger i månaden så man har ju lite att snacka om varje gång.
Åt en sallad till middg och vid 18 cyklade jag iväg till GH (gästrikland-hälsingland nation) där det var pubquizz! Dock vann inte vårat lag men det var riktigt kul ändå! Kom precis hem, de andra skulle fortsätta dricka men jag kände inte att jag hade varken lust eller råd.
 
Blir så irriterad på migsjälv som nöjer mig med dåliga mobilbilder här på bloggen när jag har en svindyr systemkamera, måste verkligen skärpa mig med det! Jag har bilder på den men är för lat för att föra över dom till datorn x)