2015-10-16

Solnedgång vid Engelska parken där jag läser mitt program.
 
Det enda som stod på shemat idag var ett seminarium som gick ut på att ställa frågor till föreläsaren om ämnet vi läser nu. Haha jag som aldrig ställer frågor gjorde det för första gången och han pratade i några minuter om den frågan så antar att den var bra x) Fick sluta 45 min tidigare då läraren sa "Det kanske inte ser ut som det men jag har en liten dotter på 3 år som jag ska hämta på dagis kvart över två" så gulligt för han ser ut att vara över 55 iaf x)
 
Eteråt vart det lunch på Fugu med några kompisar sen åkte vi till några secondhandaffärer för att kika på utklädnad till halloweenfesten, hittade ingenting, ios så har jag inte betsämmt vad jag sa klä ut mig till heller...
 
Kl 18 var jag vid Gamla Uppsala muséum där en av grävledarna från den arkeologiska utgrävningen jag var med på i våras skulle ha ett föredrag om utgrävningen och berätta vad de kommit fram till och vad de hittat, riktigt intressant och får mig att sakna att vara med på utgrävning :(
Efter det vart det middag på Max och har nu precis kommit hem, blir bara slappa resten av kvällen.