Tacopaj!

Det här är nog den godaste tacopajen jag ätit, och den lagade jag till middag :) *klappar mig stolt på axeln*
 
Den här dagen har varit så seg, sov typ 4 timmar inatt, orkade inte duscha imorse som var planerat vilket resulterade i en riktigt dålig hårdag som inte alls gjorde humöret bättre. Hade föreläsning kl 10.15-12 med den segaste läraren och skrev ner typ 3 meningar i mina anteckningar. Har samma föreläsare imorgon som jag funderar på att skippa (mest pga vi börjar kl 8...)
 
Var hemma vid 13 och låg i soffan och halvsov i några timmar innan jag började med maten som ju vart riktigt lyckad så det var ju typ första ljusglimten på denna dag ;) Hör och häpna men detta var första gången jag gjorde paj sen jag flyttade hemifrån jag var heelt säker på att jag hade en vanlig pajform hemma men nej, detta var den jag hade, som jag fått av mormor för evigheter sen, men men bättre än ingenting x)
 
Nu ska jag bara vila bort denna matkoma för är fortfarande supertrött.