Sega liv

Det känns som att mitt liv har tagit paus just nu. Tiden går såååå sakta och jag gör ingenting om dagarna. På helgerna är jag med Andreas, och eftersom att han jobbar heltid är det inte lätt att ses i veckorna :(
 
Medans de flesta har börjat jobba eller snart börjar plugga igen så har jag en månad kvar tills jag åker till England, har bokat flygbiljett nu och den 21 september bär det av! De senaste dagarna har jag fått kontakt med några som kommer bo i samma korridor som mig, och alla verkar supertrevliga, så nervositeten har börjat släppa en aning och är nu mest bara exalterad och vill komma iväg! Men som sagt, et är en månad kvar, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den tiden...Till exempel så läste jag över 100 sidor i en bok igår bara pga uttråkad. 
Idag vaknade jag vid 11, käka frukost (knäckebröd och havregrynsgröt pga pank), dushat, glott på datorn, lagat middag och kollat bloggar. Ja, inte så händelserik dag precis. Antar att tiden kommer gå alldeles för fort istället när jag väl är i England haha, men men. Nu har ni iaf fått en liten uppdatering från mig. Bye for now!