2 Februari 2016

Tja tja bloggen!
 
Efter 4 timmars sömn vaknade jag kl 06.30 imorse. Gick till skolan och var på en föreläsning till kl 10, när den var slut gick jag med Mia och Lina till marknaden på Vaksala torg. Köpte 2 påsar te: Kamomill och rött chai (borde inte för har typ 15 sorter hemma...) en munk och några remmar. Gick sen hem, och ja jag går överallt, varför köpa busskort för 550 kr när man inte behöver? Var hemma vid 13.30 och somnade direkt i soffan. 
 
För ett par veckor sen köpte jag ett halvt kilo räkor för att unna mig lite så idag var det dax att äta räkmacka till middag. Baguette med aioli, kokt ägg och räkor, så jäkla gott! Första gången jag köpt räkor sen jag flytta hemifrån för över ett år sen. 
 
Kommer inte göra så mycket resten av dan, ska försöka hitta ngt på Netflix att glo på. 
 
Bye!