En riktigt bra söndag!

Det här har nog varit den bästa söndagen på riktigt länge! Inatt lämnade jag in en tenta som egentligen skulle varit inne för en vecka sen men som jag sköt fram alldeles för mycket så hann inte göra den plus att jag tyckte den va ganska så svår :/ Iallafall så bestämde jag mig igår för att nu jävlar ska den in så jag får en söndag jag kan slappna av på.
Så idag vaknade jag runt halv 9 men låg och drog mig till elva-tiden, sen gick jag upp och åt frukost på balkongen
 
Och eftersom det här skulle bli en chill dag så satt jag kvar på balkongen i några timmar och ritade medans jag lyssnade ikapp några podcast. Vid halv fyra bestämde vi oss för att gå till Djurmagazinet i Stenhagen för att kolla om dom har kattnät till balkongen. Tänkte att det skulle vara najs med en promenad så gick de 4 kilometrarna dit men vi var ju klantiga och hade inte kollat upp när dom stänger, så när vi kom dit hade det varit stängt i 40 min x) Bara att gå hem igen. Var svinhungrig när vi kom hem så lagade en kycklingsallad med halloumi som även den intogs på balkongen
 
Dagen blev iofs inte så chill, kl åtta drog jag ut på en springtur, den första på 4 månader. Trodde det skulle gå segare än vad det gjorde så det kändes bra :D
 
Är riktigt jäkla nöjd över den här dagen, har inte tänkt ett skit på skola och bara chillat, ätit och tagit hand om kroppen. Fler sånna här dagar behövs!