Livet

Okej nästan 2 månader sen jag bloggade, skärpning! Tänkte gå igenom lite vad som hänt sen sist:
 
Morfars begravning. Han ville bli begravd bredvid mamma så så fick det bli. Begravningen var jättefin! En kvinna som sjöng fina låtar. När vi gick ut för att sänka ner urnan spöregnade det som på film. Sov gott morfar ♥
15 april var det damsupé på GH-nation och jag var blommig.
16 april hade Jessica 24-årsfest, vilket blev den bästa kvällen på länge! Och detta är typ den enda bilden jag tog den kvällen x)
Valborg! Himla konstig dag det blev, men är nöjd att jag inte däckade kl 19 iaf x) Men bestod ändå av det vanliga , champagnefrukost, ekoparken och massa alkohol.
Nu har fältkurs 2 börjat! Här var vi  ute i Fyrislund där våran landskapsinventering kopplad till en utgrävning ska börja. Sen sträcker sig den sträckan 12 km...
 
Livet alltså, att det kan vara så oförutsägbart. Kan säga att jag mår himla bra just nu :)
Ska försöka, men inte lova, att blogga mer. Kram!