På tiden.

Ett blogginlägg var tredje månad är väl inte för lite? Haha nä men jag tänker knappt på att jag har en blogg längre, och när jag tänker på att jag borde skriva ett inlägg så skiter jag oftast i det för att jag inte har några bra bilder att ha med. Men nu får det bli som det blir!
 
De senaste veckrna har gått åt till att skriva på C-uppsatsen. Det har gått sjukt segt och under en tid var jag HELT övertygad om att jag inte skulla hinna klart i tid. Vi skulle skicka in ett uppsattsmanus till våran handledare den 11e maj och jag trodde att man skulle skicka in en klar uppsats, men jag skickade in det jag skrivit och min handledare verkade nöjd, även om det var en hel del med formatet jag inte var klar med. Jag blev godkänd för att vara med på opponeringen nästa vecka iaf! Detta betyder inte att uppsatsen är godkänd, men om jag inte fått vara med på opponeringen nästa vcka hade jag fått ta det i höst istället.. Den 2a juni ska uppsatsen in och jag hopps verkligen att jag blir godkänd. Så drygt annars!
 
Annars så firade jag och Andreas igår att vi varit ihop i ett år! Sjukt vad tiden går fort! Vi gick till Iberico och åt tapas, supergott som vanligt! Sen bio och dåg Guardians of the Galaxy 2. Den var också riktigt bra! Tycker dom filmerna och Deadpool är de bästa Marvel-filmerna, är så sjukt trött på hur de vattnar ut de andra koncepten med Captain America, Iron Man osv. Har inge bilder från kvällen för jag glömde ladda mobilen -.-
 
Har nog inte så jättemycket mer att säga. Får se om det tar 3 månader till nästa inlägg igen. 
Bye!