Resume

Fredags va najs! Utgång me mass trevligt folk, skitkul :D Kommer inte ihåg så jättemycket förutom att vi dansa som fan, träffa massor av folk jag känner och att vi letade efter nånstans att käka efter krogen vilket resulterade i att vi stod vid grillen vid busshållplatsen 10 min innan bussen gick och slängde i mig hamburgare och pommes xD
Lördags va jag bakis och mådde allmänt dåligt, höll på med min Iphone hela dan! Japp jag har äntligen fått den, hämta ut den i fredags och dom hade ju självklart bytt ut den, MÅSTE DOM SKICKA DEN ENDA TILL VÄSTERÅS FÖR DET?????
Och vad tycker jag om min nya mobil då? Jo jag ÄLSKAR DEN!!! Så jävla underbar förutom att batteriet tar slut jävligt fort :(
Idag va de planerat att fira kusin som fyller 27, men mådde fortfarande dåligt så stanna hemma ist, bakade negerbollar (ja det heter negerbollar och kommer alltid att göra det!), smocka i mig 6 styckna tror jag xD. Sen nu ikväll har vi grillat och de va så jävla gott :D
Ska försöka plugga lite snart till arbetsmiljö och säkerhets provet imorn.
Ha det!

Gruppbild från i fredags xD

#1 - Viktoria

Haha! Nyktra och glada!

#2 - Viktoria

Sv:

Inte jag heller xD

#3 - jessica

Lyckat bild! x)