...

Nämn något som gjorde dig glad igår:Alla som hängde med till Whiteclub!
Vad gjorde du kl 08 i morse? Spydde xD
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste en blogg.
Det sista du sa högt? "Ska jag stänga av TVn?"
Det senaste någon sa till dig: "Aa"
Vad har du druckit idag? Vatten, julmust och saft.
Vad var det senaste du åt? Cheesballs!
Vad var det senaste du köpte? En APELSINDRINK! xD
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt och kallt
Godaste glassmaken? Vanilj med krossat choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja!
Sover du tungt? Ja, och drömmer wierd drömmar varje natt.
Drömmer du mardrömmar? Ibland...
Trivs du med ditt jobb? Inte alls...
Favoritklädsel? Svarta jeans, svart linne och röd skjorta.
Favoritlåt just nu? Oj..det är nog "The Captain" med Biffy Clyro
Vad ser du om du tittar till höger? Min säng och massa bilder på väggen.
Vad gör dig glad just nu? Mina vänner!
Vad ska du göra härnäst? Kolla sista avsnittet av stjärnorna på slottet. (vet..pinsamt)
Höger el vänsterhänt? höger.
Humör just nu? Hmm..vet faktiskt inte..neutral.
Favoritgodis? Chokklaaad!
Kläder just nu? Gråa jeans, raggsockor, svart linne och linne med rosor och döskallar på.
Sommarplaner? Sola så mycket som möjligt så man blir brun nån jävla gång!
Hur många kuddar sover du med? 3
Morgon eller nattmänniska? klockan är 01.17..så nattmänniska!
Vad är viktigast för dig? Att få må bra..känns som att man aldrig kommer få göra det igen dock :(
Är du kittlig? JA!
Snarkar du? Ingen har sagt att jag gör det, dock snackar jag tydligen i sömnen.
Stjärntecken? Vattuman.
Äckligaste insekten? Spindlar och harkrankar!
Stökigt el välstädat? Stökigt! Finns det nått tråkigare än att städa -.-
Vad längtar du mest efter just nu? Att mamma ska bli frisk och komma hem. Hon MÅSTE bli frisk!!!
Nämn något som gjorde dig glad igår:Alla som hängde med till Whiteclub!
Vad gjorde du kl 08 i morse? Spydde xD
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste en blogg.
Det sista du sa högt? "Ska jag stänga av TVn?"
Det senaste någon sa till dig: "Aa"
Vad har du druckit idag? Vatten, julmust och saft.
Vad var det senaste du åt? Cheesballs!
Vad var det senaste du köpte? En APELSINDRINK! xD
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt och kallt
Godaste glassmaken? Vanilj med krossat choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja!
Sover du tungt? Ja, och drömmer wierd drömmar varje natt.
Drömmer du mardrömmar? Ibland...
Trivs du med ditt jobb? Inte alls...
Favoritklädsel? Svarta jeans, svart linne och röd skjorta.
Favoritlåt just nu? Oj..det är nog "The Captain" med Biffy Clyro
Vad ser du om du tittar till höger? Min säng och massa bilder på väggen.
Vad gör dig glad just nu? Mina vänner!
Vad ska du göra härnäst? Kolla sista avsnittet av stjärnorna på slottet. (vet..pinsamt)
Höger el vänsterhänt? höger.
Humör just nu? Hmm..vet faktiskt inte..neutral.
Favoritgodis? Chokklaaad!
Kläder just nu? Gråa jeans, raggsockor, svart linne och linne med rosor och döskallar på.
Sommarplaner? Sola så mycket som möjligt så man blir brun nån jävla gång!
Hur många kuddar sover du med? 3
Morgon eller nattmänniska? klockan är 01.17..så nattmänniska!
Vad är viktigast för dig? Att få må bra..känns som att man aldrig kommer få göra det igen dock :(
Är du kittlig? JA!
Snarkar du? Ingen har sagt att jag gör det, dock snackar jag tydligen i sömnen.
Stjärntecken? Vattuman.
Äckligaste insekten? Spindlar och harkrankar!
Stökigt el välstädat? Stökigt! Finns det nått tråkigare än att städa -.-
Vad längtar du mest efter just nu? Att träffa mamma imorgon!
#1 - jessica

hahahha ja va fan det skulle man ju också kunna bli! xD

#2 - jessica

Det jag av bara farten! ;)