2013-05-30

I övermorgon smäller det! Då flyttar jag in till stan! Är inte nervös för jag har ju tänkt på det här varje dag i en månad nu ;) Men börjar bli lite stressad nu när jag börjat packa och kommer på nya saker hela tiden som måste packas ner. Har iaf lyckats pressa ner nästan alla mina kläder i en IKEA-kasse!
Sen är det allt man måste handla också som typ toapapper, saker som man tar för givet finns hemma. Men men, måste ju få en smak av vuxenlivet, kommer inte bo hemma för alltid.
 
Imorgon är jag ledig från jobbet för ska gå på min gamla mentor Hermans begravning, många från gamla klassen som ska dit också. På lördag flyttar jag (!!!), Nästa vecka på tisdag firar Simon och jag ett år och dagen efter är jag ledig igen för då tar lillebror studenten (helt sjukt...). Så har mycket att se fram emot nu :) (förutom begravningen då såklart).
 
Ha de!