Tillbaka med nya tag!

Länge sedan jag skrev, jag veet och jag ärsämst för det.
 
Precis kommit hem från jobbet och ligger nu i sängen, upp och jobba imorn 9-17. Och jag LIGGER I SÄNGEN och bloggar!!! 
Efter att ha tröttnat på en stationär dator jag fick ta över efter lillebror, som sjunger på sista versen, så bestämde jag mig för att jag skulle köpa en ny, bärbar dator. För åh vad jag hatar att sitta vid skrivbordet och behöva kolla på filmer/serier på datorn. Så efter lite research (frågade om hjälp på facebook) så åkte jag med pojkvänen och storebror in till stan igår på min lediga dag. Jag hade egentligen bara tänkt kolla runt på olika datorer men alla sa att denna va bra och prisvärd så jag gick ut från Alina systems 7000 kr fattigare men med en splitt ny dator rikare :D
Och såhär ser den ut:
 
Hatar dock Windows 8, men men jag vänjer mig :)
 
I helgen va jag ute och skakade rumpa med mina tjejer från gymnasiet och det va riktigt jävla kul! sjukt att fast vi träffas så sällan så har vi så kul tillsammans :)
 
Kommer inte på så mycket mer att skriva, så ha de gött!