Nyårslista.

Gott nytt år alla som läser min blogg!
Känns som det nyss var nyårsafton ju och det skulle bli 2014, ett år går så jävla fort!
Idag ha jag städat lägenheten för vid 17-tiden kommer tjejerna hit och vi ska laga nyårsmiddag tillsammans. Jag ska snart fixa en potatisgratäng och eftersom den ska stå i ugnen så länge så fixar jag den innan dom kommer. Sen bär det av till Johan för festligheter.
Jag gör som alla andra bloggare och kör en nyårslista!
 

Höll du några utav dina nyårslöften?

Tror inte jag hade några...

Tror du 2015 kommer bli lika bra?

Ja det tror jag nog, har ju äntligen flyttat hemifrån och startar 2015 som en fri människa ;D

Har du förlorat någon kompis detta året?

Nej det tror jag inte, fått flera nya dock :)

Blev du kär i år? 

Nej, har vart kär i min pojkvänn sen 2012 så ;)

Vilka länder besökte du? 

Sverige och Finland (Åland...)

Största misstaget?

Oj, jag vet inte. Kanske att jag färgade över mitt röda hår jag hade i början av året, jag älskade färgen men den var så dryg att ta hand om!

Har du varit sjuk eller skadat dig? 

Var sjuk hela juli efter Bråvalla, annars har det bara vart små förkylningar.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare tror jag nog, sa upp mig från helvetesjobbet på Arlanda i februari vilket var ett stort stressmoment i mitt liv.

Vad önskar du att du gjort mer?

Fotat, umgåtts mer med vänner, rest, vart utomhus.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Köpt onödiga saker, suttit inomhus och glott på serier, grubblat.

Största musikaliska upptäckten?

Oj, ingen tror jag. Lyssnar så blandat hela tiden.

Hur skulle du beskriva din stil år 2014? 

Jag har blivit lite slö när det gäller kläder har jag märkt, kört på jeans och tröja typ,så jag kan väll beskriva den som lite tråkig, men jag ska skärpa till mig 2015.