24-02-14

Igår jobbade jag mitt sista pass på Arlanda och det känndes så otroligt skönt att gå därifrån för sista gången :D
 
Idag gick jag upp vid halv 10 för att följa med brorsan till stan. Han skulle till sjukgymnasten. Efter det bar det av mot IKEA...och som vanligt när man är där så åker man såklart inte därifrån tomhänt :P Brorsan köpte en skrivbordsstol och jag köpte ett nytt sminkbord :D Det jag hade förut var en gammal byråliknande grej jag haft sen jag va typ 10, så det var verkligen dax för något nytt :) 
Efter det åkte vi till Gränby, brorsan va sugen på en chailatte och jag på en smoothie från Naked juicebar :)
Sen bar det av hemmåt där det blev ihopmontering av möbler och städning av rummet. Välldigt produktiv dag om jag får säga det själv :) 
När pappa kom hem efter jobbet frågade han om jag ville hänga med på en tur på motorcykeln. Så vi åkte in till stan och åkte runt en stund :) Och gud vad jag älskar att åka mc! Kan inte sluta le när jag åker med, får en sån känsla av frihet + den höga farten! Love it! Kommer definitivt skaffa en egen motorcykel i framtiden :)
 
Har ingen aning vad jag ska göra imorgon, men jag hoppas på soligt väder så jag kan gå ut och fota, längesen jag gjorde det nu :)
 
Bye!